27.8 C
تهران
31 خرداد 1404
کسب و کار های نوین

انعقاد ۳۰۰ تفاهم نامه میان استارتاپ های کشور در قم

سعید مشهدی، دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال ویژگی بارز این نمایشگاه را بسترسازی برای تعامل میان تولیدگان محتوا و فعالان کسب و کار در حوزه فضای مجازی برشمرد و ادامه داد: با پایان این نمایشگاه، نهایی کردن تفاهم نامه ها و عقد قرارداد میان این شرکت ها آغاز شده است. وی ادامه داد: پیش بینی می شود خروجی این مذاکرات، نهایی شدن بیش از ۱۰۰ قرارداد همکاری میان استارتاپ ها، فعالان کسب و کار در فضای مجازی و تولیدکنندگان محتوا در این فضا باشد.

دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال، خروجی این نمایشگاه را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این نمایشگاه جلسه‌های متعدد همکاری میان کسب و کارهای مهم و بزرگ کشور و همچنین تولید کننندگان، استارتاپ های نوپا و شرکت‌های کوچک فعال در حوزه فضای مجازی برگزار که این مذاکرات به عقد تفاهم نامه‌های مختلف منتهی شد.

مشهدی با بیان اینکه ۹۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه موفق به بهبود فضای فعالیت خود و عقد تفاهم نامه‌های همکاری شده‌اند، ادامه داد: یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه به تنهایی موفق به امضای ۵۰ تفاهم نامه همکاری شد که اگر ۲۰ درصد از این تفاهم نامه ها نیز نهایی شود، در توسعه کسب و کار آن می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه یک نمایشگاه به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات یک صنعت را برطرف کند، افزود: این نمایشگاه به طور قطع بخشی از مشکلات حوزه تولید محتوا و کسب و کار در حوزه فضای مجازی را برطرف کرد.

نوشته های مرتبط

هیات تجاری و فناوری ایران به نمایشگاه جیتکس امارت اعزام می‌شود

سعید

انتشار نخستین گزارش عملکرد شرکت‌های دانش بنیان در بخش تجارت خارجی

سعید

اتاق بازرگانی: خرید اینترنتی در مهرماه امسال ۳۸ درصد بیشتر شد

سعید

ارسال دیدگاه