32.3 C
تهران
1 تیر 1404
تولید ویژه

رمز عبور(2)/ماجرای افت‌ فروشی که خیز دوباره «اسنپ‌فود» را رقم زد

مدیرعامل اسنپ فود با بیان اینکه پس از شیوع کرونا، فعالیت اسنپ‌فود بیش از 70 درصد افت را تجربه کرد که دلیل اصلی آن، بروز مشکلات در صنعت رستوران‌داری کشور بود، گفت: بعد از این کاهش فروش، به سرعت استراتژی خود را تغییر داده و به سمت ارایه خدماتی در حوزه‌هایی غیر از غذا، شامل اقلام سوپرمارکتی، پروتئینی، میوه و نان حرکت کردیم.

مهرداد عبدالرزاق، مدیرعامل اسنپ‌فود در گفتگو با خبرنگار اکسپورتنا گفت: پس از شیوع کرونا، فعالیت اسنپ‌فود بیش از 70 درصد افت را تجربه کرد که دلیل اصلی آن، بروز مشکلات در صنعت رستوران‌داری کشور بود؛ به همین دلیل همزمان، استراتژی در پیش گرفته شد که در قالب آن، این کسب و کار به حیات پررونق خود ادامه دهد.

وی افزود: بر همین اساس، ارائه خدماتی غیر از سرویس غذا شامل کالاهای سوپرمارکتی، اقلام پروتئینی، میوه و نانوایی در دستور کار قرار گرفت و از شبکه مقتدر اسنپ‌فود، به منظور ارائه خدمات به مردم در ایام قرنطینه، بهره‌مند شدیم.

به گفته عبدالرزاق، این استراتژی در زمانی انتخاب شد که نیاز به یک تغییر مسیر در اسنپ‌فود برای ادامه حیات احساس گردید که بر اساس آن، به سرعت خدمات خود را توسعه داده و با همکاری تیم اسنپ که پیش از این، برای فعالیت در عرصه حمل و نقل درون‌شهری به صورت گسترده فعال شده بود، خدمات را به روزرسانی کردیم؛ به نحوی که شهروندان در ایام نوروز توانستند در شهرهای قم، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز و کرمان از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: اکنون سرویسی بر روی اسنپ‌فود نصب شده که می‌توان، آشپزخانه رستوران را مشاهده کرده و این اتفاقی استثنایی است که هیچ جای دنیا رخ نداده است.

نوشته های مرتبط

امکان ایجاد اتاق مشترک ایران و آمریکا با موفقیت مذاکرات

سعید

مهمانی تجار در «اکسپو»

سعید

پس از مذاکرات/ یادداشتی از علینقی مشایخی

سعید

ارسال دیدگاه