پخش زنده یکی از امکاناتی است که نخستین نمایشگاه مجازی ایران برای مشارکتکنندگان خود در نظر گرفته تا بتوانند با قراردادن لینک و پوستر پخش زنده خود در سایتهای پرمخاطب، بازدیدگنندگان نمایشگاه مجازی را به سمت برند خود جذب نمایند.
به گزارش اکسپورتنا به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی ایران، پخش زنده یکی از روشهای بسیار مؤثر در ارتباط با مشتریان به شمار آمده و امروزه این روش در دنیا، بسیار محبوب شده است؛ به نحوی که توانسته نتایج مطلوبی در فروش داشته باشد.
در این روش که در امکانات تعبیه شده از سوی مجریان نخستین نمایشگاه مجازی ایران برای مشارکتکنندگان تدارک دیده شده است، غرفهداران در نمایشگاه مجازی میتوانند با قرار دادن لینک و پوستر پخش زنده خود در سایتهایی مثل یوتیوب، آپارات و سایر بخشهای پرمخاطب در غرفه خود، بازدیدکنندگان نمایشگاه مجازی را به سمت برند خود جذب کنند.
بر این اساس مشارکنکنندگان در نمایشگاه میتوانند برای قرار دادن پخش زنده (۱) به صفحه غرفه خود و درست کنار قسمت توضیحات مربوط به شرکت مراجعه کرده و دکمه مربوطه را بزنند. بر این اساس، پنجرهای در همانجا باز میشود.
حال در فیلد (۱) لینک مستقیم یک پوستر را که قرار است در صفحه غرفه مدنظر به عنوان معرف این پخش زنده یا ویدئو نمایش داده شود، قرار میگیرد؛ به نحوی که اپراتور می تواند با زدن دکمه انتخاب پرونده، پوستر را بر روی سایت نمایشگاه آپلود کرده و استفاده کند.
همچنین در فیلد شماره (۲) کد iframe و یا آدرس صفحه پخش زنده باید کپی شده و در عین حال، در فیلد شماره (۳) عنوان ویدئو یا پخش زنده وارد و در نهایت ارسال (۴) شود.